Thursday, April 16, 2015

Journey to Healthier Me! Be Mindful, Be Healthy, Be Happy :)

Alhamdulillah, syukur ke hadratNya...
sesuatu yang memang saya ingin lakukan sejak tahun 2009, akhirnya bakal berlangsung. Saya dan 2 pelajar Tahun Akhir saya iaitu Shaira & Nisha akan mengadakan program yang menggunakan pendekatan Ketara Sedar (Mindfulness) untuk membantu individu menjalani hidup yang lebih sihat.

Yeap, kami merekabentuk modul untuk digunakan dalam konteks masyarakat Malaysia. Banyak yang ingin diperkatakan, saya simpulkan dengan poster dan brosur yang disertakan. Lain entri, saya akan kongsikan bagaimana saya 'bertemu dengan Ketara Sedar' dan perjalanan yang dilaluinya. Jika dibaca entri saya yang lalu, ada saya kongsikan random mindfulness activity yang saya lakukan.

Till then, be mindful in whatever you do =)





No comments:

Post a Comment